Vernissage

2011-10-27 22:00:59
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 1 kommentarer
Visningen ikväll blev väldigt lyckad, både för min och mammas del. Superroligt! Blev svettigt där ett tag, men nu känner jag mig nöjd och det är så roligt att människor uppskattar det man gör. Fick mig en riktig boost! :}

Nu ska jag snart fara iväg för att hämta pappa och någon annan gubbe på hockeyn. Sedan är det duschen och sängen som gäller! Så jäkla skönt att det blir lov imorgon, det är så välbehövligt! Jösses vad jag ska njuta.

Ha det gott! Kram


Mest sålda tavlan just nu. Kolla in resten HÄR.

Kommentarer
Postat av: KNORKAN - Inredning och skönhet

Så fin!

2011-12-21 @ 19:44:31
URL: http://knorkan.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥