Better days

2011-09-23 22:33:36
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Trots att veckan både gått snabbt och smärtfritt så är det äntligen helg! Kanske hur skönt som helst. Inledde min med ett spinningpass ikväll, och kommer att fortsätta hela helgen i träningens tecken. Imorgon blir det ett Mixpass på 2 timmar och på söndag lutar det åt lite mer spinning :} Skönt!
 
Har varit en konstig kväll ikväll. Blev inte alls som jag hade tänkt mig, och hade verkligen behövt min kära pojke ikväll. Men ibland blir det ju som sagt inte som man har tänkt sig, och då är det ju en himla tur att det kommer en morgondag också. Hm. Har i princip ingenting vettigt alls att komma med så det här kan nog klassas som ett av mina onödigare inlägg genom tiderna ;}

Jag hör av mig med rapport efter mixpasset imorrn!
Sov skönt!



Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥