Feel the silence

2011-09-24 21:54:43
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 1 kommentarer
Åh, vilken fin dag jag har haft. Mixpasset imorse var jätteroligt och jag älskar verkligen sånadär utmaningar! Man känner sig galet nöjd efteråt. Känns skitbra att ha kommit igång med spinningen igen också. Nu ska jag investera i ett par spinningskor så jag slipper få ont under fötterna :}

Efter passet var det bara att äta ett par ägg och kasta sig in i duschen, för sedan bar det av till BSK för seriefinal i damernas division tre. Så jäkla roligt att Timråtjejerna vann - gjorde lite ont i fotbollshjärtat att man inte var med då faktiskt. Hur som helst så fortsatte vi dagen i sportens tecken och gick och såg när Timrå blåförlorade också. Det var trevligt och nu är både jag och André pank. Tills på måndag iallafall.

Ikväll ska vi bara ta det lugnt och kanske se en eller två bra filmer. Imorgon är det puttinuttfika och designprat med R samt eventuell fotografering och provkörning av bil {jag har blivit kääääär}. Mer om det mañana!

Cheers!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja skaffa dig ett par spinningskor! Du kommer inte ångra dig! :) Kan verkligen rekommendera dessa: http://www.teamsportia.se/produkter/cykeltillbehor/skor/shimano/shimano-m063/ . Jag har haft mina i flera år och är fortfarande lika nöjd :) (Det som är bra med spinningskor, dom slits inte ;)

2011-09-25 @ 10:15:21
URL: http://minkostochtraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥