Feelgood

2012-08-25 10:16:18
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Lördagar har de senaste veckorna varit mina feelgood-dagar där jag spenderat tid med mig själv och göra saker som jag känner för. Well, varför inte fortsätta med den traditionen?

Vaknade halv åtta imorse, så jag tog tillfället i akt och kickade igång lördagen med en egoboost. Jag har lyssnat på bra musik, ätit favoritfrukost i form av fet yoghurt med banan, bovete crunch, linfrö & kanel, duschat i en halvtimme med extra allt - hårinpackning, ansiktsmask, you name it och nu luktar jag som en vandrande grapefrukt. Alldeles snart är jag på språng - jag tänkte besöka Timrå Gårdsbutik & Hem fina hem och sedan avsluta på Birsta en stund. Där ska jag plocka upp en smörgåstårta som jag sedan ska leverera till Torpet där vi ska fira min fina pappa som fyllde år i veckan.

Jag har en känsla av att det här kan bli en bra dag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥