Home is where your heart is

2012-08-12 19:35:20
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Inredning 2 kommentarer
Välkommen till mitt alldeles egna hem.


Efter att ha klivit in i en mindre hall kommer man hit. En relativt stor och luftig hall som leder dels till köket rakt fram, eller till vardagsrummet till vänster. Till höger finns även en toalettdörr.

Vardagsrummet har jag målat vitt men det är också det enda jag har förändrat. Soffan är stor, skön och alldeles perfekt. Myshörnan är lite provosorisk, men jag är väldigt nöjd även med den.

Till vänster ser ni hallen åt andra hållet. Jag satte upp en stor spegel som är hur fin som helst. Dels av praktiska skäl, dels för att hallen nu känns ännu större. Till höger står min pärla som nu är helt klar. Jag har själv renoverat den genom att slipa, måla & välja beslag. Resultatet blev i mina ögon hur bra som helst och det är nog den finaste möbel jag äger.


Jag valde att ta bort sovrumsdörren för att det skulle kännas mer öppet samtidigt som jag fick en större yta att använda mig av där byrån nu står.

Mina Malmbyråer ifrån IKEA fick följa med och jag tycker de passar riktigt bra framför sängen.


Detaljbild ifrån sovrummet.
Mitt kära kök. Stort skafferi, snygga bänkskivor, vita köksluckor, snyggt golv (se bild nedan), mycket utrymme - det är hur fint som helst.


Köket åt andra hållet. Matgruppen fyndade jag på MIO och den är superfin. Tavlan till höger fick jag av min kära mamma efter att jag gått och suktat efter den i jag-vet-inte-hur-länge. Många bra budskap! Finns på Gallerix.


Detaljbild ifrån vardagsrummet.

Min otroligt fina köksklocka hittade jag på Gamla Gården och till höger ser ni ett stilleben ifrån sovrummet.

Behöver jag säga att jag trivs?

Kommentarer
Postat av: Sofie

Får man flytta in? Satsa på inredare vetja!

2012-08-13 @ 19:10:47
URL: http://eccentricmelody.blogg.se/
Postat av: Emelie Löfström

Men guuud så vackert! :D Verkligen otroligt otroligt fint och fantstiskt vackra golv som nästan är det viktigaste av allt :D

2012-08-16 @ 00:18:21
URL: http://emblems.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥