I'll be there for you

2012-08-19 14:48:16
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Memories 0 kommentarer

Ibland vill jag gärna tro att saker och ting händer av en anledning. Åtminstone när det är bra saker. Igår hade jag planerat en lugn kväll hemma i soffan, men på något vis slutade det med att jag följde med grabbarna på en spontan utgång. Det är svårt att säga om jag fortfarande gick på endorfinkicken ifrån Åstön eller om det faktiskt var en av de bättre ugångarna i livet, men jag gissar på en blandning av båda. Jag hade hur som helst riktigt roligt och jag kommer att leva länge på den här helgen! Det mesta var bra med kvällen igår, men det är två saker som är värda att nämnas. Dels fick jag umgås med Joel & Jocke igen, vilket jag har saknat massor.

J&J har jag ju dock träffat några gånger sedan skolan slutade, så den andra saken väger aningen tyngre. Min fina vän Daniel har jag inte sett skymten av sedan studentdagen och igår när vi kliver in på Svenssons så sitter han där! Det blev bara total jävla lycka att se honom igen och vi pratade i jag-vet-inte-hur-länge. Det kändes som ett blogg-moment som jag kommer att vilja minnas framöver, därav blir det en inlägg. En av de bästa sakerna som kom fram under vårt samtal var att pojken snart har sett klart alla tio säsonger av vänner. Blir så stolt, haha! Därför bjuppar jag på låten och avrundar med: Daniel, vi ses snart igen min vän!

The Rembrandts – I'll Be There For You [Theme From FRIENDS]

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥