Pink grapefruit

2012-08-11 20:21:33
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 1 kommentarer
Idag har jag haft i princip en heldag med mig själv. Strosat på stan, kollat på drakbåtar, shoppat lite och ätit Subway. Och det var inte alls tråkigt, utan helt fantastiskt skönt. När jag gick omkring där gjorde jag en snabb reflektion över hur det kommer sig att så många är rädda för att vara ensam? Om man känner för att vara solo, då är det så himla skönt. Annars är det såklart bara hemskt och fruktansvärt, men om man inte känner för något annat är det det bästa som finns.

Hur som haver, jag handlade lite smått & gott till lägenheten samt underbaringen här ovan. Jag älskar Body Shop och jag älskar deras serie Pink Grapefruit. Den är klart överlägsen, så idag utökade jag min samling och slog till på body misten. Den luktar ljuvligt samtidigt som den inte luktar för mycket, vilket är mycket värt för min del. Finns inget värre än människor som luktar för mycket parfym, så jag undviker helst att vara en av dem.

Den här lördagkvällen spenderar jag i samma andra som dagen - ensam. Med godis som jag snart ska kila ner och inhandla, filmer och massor av tända ljus. Det vore dumt att klaga nu, eller hur? Trevlig lördagkväll på dig!

Kommentarer
Postat av: Emelie Löfström

Jag shoppar alltid ensam. Absolut skönast så, man får titta på vad man vill, tycka vad man vill, prova vad man vill och ta all tid man behöver :)

2012-08-11 @ 20:55:53
URL: http://emblems.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥