Here comes the rain again

2012-02-09 21:30:04
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Thoughts 0 kommentarer
Inne i en period där jag går på rutin. Där jag bokstavligen får slå mig själv ur sängen på morgonen och där jag inte tänker utan bara gör. Gör det jag måste och sedan punkt. Nada. Sover, går i skolan (utan att vara säker på om jag är där eller om jag fortfarande ligger hemma i sängen), kommer hem och hinner landa en stund, iväg och träna, hem och sova och så rullar det på. En period när jag hela tiden lyssnar på musik och när jag varje timme drömmer mig bort till varmare breddgrader.

Det här är en stressperiod - det är engelskauppsatser som ska skrivas, böcker som ska läsas ut, slutuppgifter i företagsekonomi som ska göras, en mässa som ska planeras, en hall som ska renoveras, ett gym som ska fotograferas, ett UF-företag som ska drivas, en psykologlektion som ska hållas i, en projektredovisning som ska göras, ett reportage som ska fotograferas, två studentklänningar ska inhandlas och mellan allt detta ska jag ha tid att träna, äta, sova & andas. Phu. Det är lite för mycket nu.

Därför ska jag ta mig tid nu ikväll, till att göra ingenting. Jag ska ligga här i min säng, lyssna på bra musik och bara göra det jag känner för. Kanske rensa datorn. Ut med gammalt och in med nytt. Som med våran hall. Det blir så fint ♥

Nu ska jag sluta gnälla. Jag är egentligen glad, bara lite stressad ;}
Godnatt!

Mest spelade just nu:

AWOLNATION – Sail

Norlie & KKV – Tröjan du hatar

Bastille – Flaws

Sia – Breathe Me

Mac Miller – Knock Knock

Avicii – Levels - Skrillex Remix

Ansiktet – Äckligt

Eurythmics – Here Comes The Rain Again - Freemasons Remix

Jasper Forks – River Flows In You - Eric Chase Video Edit

Volbeat – Light A Way


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥