Regionala UF-mässan

2012-02-21 20:31:24
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Memories 2 kommentarer

För ungefär ett år sedan sprang jag  runt bland alla montrar och fascinerades av alla UF-företag på den årliga mässan i Nordichallen. Vad fint vissa hade gjort och vilket roligt projektarbete det måste vara. Jag tror aldrig att jag tänkte tanken på att jag själv skulla driva ett UF, men idag stog jag där själv - i min alldeles egna monter, med mitt alldeles egna företag och med mina egna produkter. {Titta in till mitt företag HÄR}

Försäljningen gick inte alls bra, men vad gör det? Jag har haft en grymt bra dag. Montern blev verkligen jättefin, jag har träffat massor av trevliga människor och det är så himla roligt när andra gillar det man gör. Har fått mig en galen egoboost idag. Dessutom vann jag ett pris som jag inte alls hade väntat mig. Fick andra pris i tävlingen 'Bästa affärsplan' och jag är så himla glad. Det var ett jäkla slit med den där affärsplanen så det var roligt att det lönade sig. Var som sagt inte alls beredd på det, så det var ju lite extra roligt.

Ett kollage ifrån min monter ↓


Kommentarer
Postat av: Jasmin - Halmstads största blogg.

Hejsan hur har din dag varit? :)

2012-02-22 @ 15:32:18
URL: http://jaasses.webblogg.se/
Postat av: Neha

vad fint:D

2012-02-23 @ 11:04:38
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥