Before it's too late

2012-01-06 14:59:35
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer


I skrivande stund ser det ut såhär på mitt rum. Jag själv ligger ihopkurad under täcket bland mysiga kuddar och fin musik. Sådana här stunder kommer det inte att finnas tid för på samma sätt när skolan börjar igen, så nu tänker jag ta vara på de minuter, timmar och dagar som är kvar på bästa sätt. Hittar jag lusten så blir det nog lite löpning sen, men annars är kvällen helt fri och det är så jäkla skönt. Nu ska jag fortsätta med att göra så lite som möjligt. Hoppas ni har det lika bra som jag ♥

Några slumpade låtar som spelas just nu hos mig:

James Morrison – I Won't Let You Go

Tim Walker Adam – Bless The Broken Roads

Adele – Someone Like You

Goo Goo Dolls – Before It's Too Late [Sam and Mikaela's Theme]

Volbeat – Light A Way

Matchbox Twenty – Push

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥