Hakuna matata

2012-01-03 18:11:49
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer

På väg hem efter veckans andra träningspass. Igår blev det pulsspinning och pace (därav endorfinkicken och det totala lyckoruset) och idag spinning samt lite mage i gymmet. Nu när jag kommer hem funderar jag på att tömma mig på de sista krafterna och köra ytterligare lite. Mage och rumpa typ. Well well, hur nöjd som helst att vara igång, det var det som var poängen! Nu är jag hemma, hej så länge :}


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥