Lista

2012-01-04 22:02:15
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
10 saker som jag har gjort 2011:
- Tagit körkort
- Fyllt 18
- Varit på krogen
- Kört postbil
- Varit utomlands
- Tränat
- Åkt mycket bil 
- Minirenoverat mitt rum 
- Sovit på hotell här i staden, två gånger
- Fotograferade bröllop

9 av mina främsta intressen:
- Träna
- Fotografera
- Inredning
- Musik
- Umgås med André
- Läsa
- Umgås med vänner
- Shoppa
- Äta

8 saker som jag uppskattar:
- Egentid
- Ärlighet
- Vänner som ställer upp
- Skratt
- The Fray och all annan bra musik
- Lugn och ro
- Kramar
- Att jag har sparat bilder ifrån alla möjliga minnen

7 saker i rummet där jag sitter just nu:
- Min underbara säng
- Min nya ljusstake {bild kommer snart}
- Min nya vita bricka med massor av ljuslyktor 
- Några vita, gosiga kuddar
- Min stereo som snart ska bytas ut
- Min sjukt snygga lykta
- En vit stege

6 saker som jag gjorde förra veckan:
- Körde postbil
- Jämrade mig över vädret
- Åt bacon
- Tränade
- Pussades
- Sov

5 olika maträtter du har ätit förra veckan:
- Hemgjorda hamburgare
- Tacos
- Bacon
- Broccolisoppa
- Älgkött

4 saker som jag har gjort 2012:
- Varit på bio
- Spelat Super Mario
- Ätit godis
- Tränat som en dåre

3 saker som jag har gjort 2010:
- Varit på gatufesten
- Rest till Mallorca
- Hatat skolan

2 saker jag ska göra idag:

- Åka bil
- Mysa

1 av mina bästa minnen:
Men herrejösses, det går ju inte. Språkresan, Kreta med Chrissi, Mallorca med André, Elitlägret i Halmstad, Wasa Cup med Ljustorp, första tiden med André, alla andra mysiga utlandsresor med familjen, El Clasico - nej, som vanligt kan jag inte välja ett. Språkresan ligger nog allra högst ändå, det var tre fina veckor som jag säkerligen kommer att ha med mig hela livet :}

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥