Shabby

2012-01-04 20:17:38
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Inredning 0 kommentarer

Precis som jag är inne i en träningsperiod har jag också fått en himla massa inspiration när det gäller inredning. Vill göra om och göra nytt - lullulla som min mamma uttrycker det hela. Det är ju förstås jätteroligt att få så mycket inspiration, men själv blir jag mest frustrerad när jag inte får utlopp för det. Jag ligger ofta och tänker på hur min framtida lägenhet ska se ut, allt ifrån vilket golv jag vill ha till vilken färg sängkläderna ska vara av till vilken färg handdukarna på toaletten ska ha. Det hjälper ju förvisso lite, men då jag vill ha lite mer action tänkte jag pallra mig iväg på en tur imorgon och bara kolla inredningsprylar. Första stopp: Erikshjälpen!



Precis som bilderna ovan vill jag att mitt framtida hem ska innehålla bland annat vita trägolv, spröjsade fönster, rustika möbler, fattigmanssilver, massor av ljus och massor av charm. Just nu är jag på jakt efter ett gammalt och litet spröjsat fönster som ser sådär fint shabby ut. Spelar ingen större roll huruvida det är spegelglas eller vanligt glas. Någon som vet vart jag får tag i ett sådant?


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥