Världens allra bästa rum

2012-01-21 20:13:17
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Inredning 3 kommentarer


Är så himla nöjd med hyllan ovanför sängen. Kunde inte bli bättre! Idag smällde vi upp sänglampan bredvid den och annars har jag dammsugit och bäddat så allt känns sådär rent och fluffigt. Hur bra? Dessutom är vi på gång med våran hall-renovering och har idag påbörjat målningen av panelen. Hejdå teracotta (?) och hejdå grönt och gult. Hej vitt och fräscht! Nu ska jag fortsätta att mysa med min finaste och bara njuta av hela kvällen. Hej sålänge!


Kommentarer
Postat av: Michaela | Fotograf - Bloggdesign & Vardagsliv

otroligt vackert sovrym alltså :)

2012-01-29 @ 17:59:55
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Takai;

men åååh, vad fint! :D sådär vill jag också ha det! :]

2012-02-03 @ 18:35:17
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: Anonym

åååh vad fint ditt rum är, älskar vitt. Nu blev jag himla sugen på att måla om mitt rum och fixa :)

2012-05-30 @ 19:37:56

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥