Back in business

2012-07-30 19:00:09
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 1 kommentarer
Åh, vad jag har saknat min kära blogg. Det bästa med att blogga, och som för min del är det egentliga syftet, är att gå tillbaka i arkivet och läsa gamla inlägg. Därför är det lite tråkigt att jag inte har skrivit nu under de två mest händelserika och mest överlägsna månaderna i mitt liv. Sedan sist har jag:

♥ Tagit studenten
Och allt vad det innebär. Studentbalen var som sagt magisk och toppar nog hela studentperioden, tätt följt av utspringningen på trappen, flakåkningen och guldkotten. Mysiga förfester, någon chillkväll på Jacks, underbara vänner och sjukt bra väder - nej, jag hade inte kunnat önska mig en bättre student. Bilder kanske dyker upp framöver :}
Blivit singel
Efter ett nästan fyra år långt till-och-från-förhållande är det nu helt finito mellan mig & André.
Flyttat hemifrån
I ganska precis en månad har jag bott i min alldeles egna lägenhet och jag trivs hur bra som helst. Än så länge tror jag att det är ett av de bästa besluten jag har tagit någonsin. Det är en utmaning i sig men än så länge klarar jag mig fint. Ni ska få se bilder även härifrån någon dag framöver, även om det kanske är ganska uppenbart att det mesta går i shabby chic.


Och nu är jag här, med ny header och med ett helt nytt liv {som jag älskar!}, och tänkte försöka att börja skriva igen för min egen skull. Ytterligare en baktanke är att återigen hitta någon form av motivation till fotograferingen, men det har jag inte för stora förhoppningar på. Det kommer när det kommer.


Nu har jag iallafall sagt hej.
Hörs snart.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Äntligen! Har längtat efter din mysiga blogg :)

2012-07-30 @ 20:42:09
URL: http://eccentricmelody.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥