"Everyday may not be good, but there is something good in every day"

2012-03-21 18:41:01
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Memories 1 kommentarer
Den här onsdagen är det bästa som har hänt mig på länge. Har haft världens bästa dag och det är knappt så att jag vill gå och lägga mig ikväll för då innebär det att den är över. Och det bästa är att jag inte överdriver ett dugg! Finaste dag ♥

Här nedan följer en liten lista varför just den här dagen har varit så bra:

Vaknade upp bredvid min finaste som dagen till ära var alldeles fantastiskt gosig.
Åt världens godaste frukost i form av yoghurt, hallon & linfrö. Solen lyste in i köket och vi åt i tystnad.
Jag fick låna mammas bil idag och kunde därför åka till skolan lite senare än vanligt. Lyx!
Tandläkarbesöket gick finfint.
Min balklänning kom och jag ÄLSKAR den!
En av mina kära vänner fick jobb, så då blev man glad för hennes skull.
Muntliga delen av Svenska Nationella är klar och jag lyckades knåpa ihop ett MVG-.
Det är ca 80 dagar till studenten.
Det är ca 50 dagar till Mallorcaresan med mitt hjärta.
Jag har nya, snygga jeans.
Jag fyller år på måndag.
Jag fick äntligen min mysfika med André på Timrå Gårdsbutik.
Eftermiddagen spenderades på Birsta med mamma. Otroligt trevligt och en hel del shopping.
Jag har lyssnat på Danny Saucedo – Amazing typ hela dagen. Bara det blir man ju glad av!
Middagen består av tabouleh {en typ av sallad} med lax, räkor & baconlindad haloumi samt lite annat plock.
Det har varit solsken och över 10 grader varmt.
Jag fick använda mina solglasögon tillsammans med skinnjackan vilket i min värld betyder v å r.
Jag har världens goaste vänner och har skrattat mig igenom hela dagen.
Vi fick se på film på Svenskan.


Detta är vad jag har knåpat ihop hittills. Ska fortsätta ha det bra hela kvällen lång. Efter middagen som snart serveras är tanken att pallra mig ner till gymmet för ett löppass och sedan försöka fixa lite bränna i solariet. Beroende på vad humöret sedan säger kanske jag avslutar kvällen med en godispåse. Det blir iallafall lite plugg med André som kommer hit senare ikväll. Himla, himla mysigt.

Nu är det gomiddag på gång!
Love.



Kommentarer
Postat av: louise

Åh vad fantastiskt det låter! Hoppas vi kan ses snart, hade varit jättekul att höra hur allt är med dig nuförtiden :))

2012-03-21 @ 22:53:33

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥