Morgonstund

2012-05-23 20:14:40
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Lovely things 1 kommentarer



När man vaknar bredvid sin kära samtidigt som solen skiner igenom persiennen. När man får ligga kvar och lukta på kudden medan han äter frukost och gör sig i ordning. När man får en hejdåpuss på pannan medan man är halvt sovande och när man sedan kan ligga kvar tills man bara längtar efter att komma ut i solen. Ut på en powerwalk helt för sig själv. När man sedan kommer hem, lagomt trött i kroppen, och får ta en dusch i alla möjliga härliga produkter för att sedan avnjuta en lyxfrukost i ensamhet och tystnad. I detta fall - turkisk yoghurt med banan, hallon, kanel & linfrö samt en kiwi och blandade nötter. Då är det en bra start på dagen.

Dessutom kan jag nu bocka av svenskaredovisningen såväl som fotoprovet. Detta innebär att jag endast har tre uppgifter kvar. Tre uppgifter av trean, av hela gymnasiet, av hela min trettonåriga skolgång. Fantastiskt!

Kommentarer
Postat av: Emelie Löfström

Gud vad härligt! Det är ytterst sällan man orkar duka i ordning sådär fint bara för en själv :P

2012-05-24 @ 15:43:56
URL: http://emblems.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥