Every day may not be good but there is something good in every day

2012-10-22 11:46:00
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Thoughts 0 kommentarer
Jag försöker att alltid vara positiv. I alla lägen, att se det ifrån den ljusa sidan. Idag är det en sådan dag då jag får anstränga mig lite mer, men det går. Som citatet ovan: alla dagar är inte bra, men det finns någonting bra i varje dag. Och det är väldigt sant, även om det bara är väldigt små saker. Det handlar om att öppna ögonen och vilja se det positiva. 
 
Idag är jag alla negativa adjektiv som finns. Less, irriterad, arg, besviken och så vidare. MEN.Istället för att grotta ner mig under täcket som jag hade tänkt göra, ska jag nu plocka upp mina favoritpojkar för vår efterlängtade budgetfika. Mina hjältar! Sedan ska jag äta god lunch, köra ett spinningpass och så vidare. Nu vänder vi på steken, den här måndagen ska bli bra!
 
Favoriter.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥