Direkt ifrån Rhodos

2012-09-03 10:41:17
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Travels 0 kommentarer

Jag ligger för tillfället på min rosa luftmadrass ungefär en meter ifrån ett turkost Medelhav. Bredvid mig ligger min böna och vi har haft världens härligaste vecka. Massor av skratt, underbart väder, mysigt hotell, god mat, kvällshäng på balkongen, sköna sovstunder & bara mått gott. Idag är det näst sista dagen, men det gör inte så mycket. Vi njuter av varje sekund och kommer definitivt att vara redo att möta höstrusket på onsdag morgon. Soliga hälsningar ifrån Rhodos Beach!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥