Översikt och planering

2010-04-25 21:10:20
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Training 0 kommentarer
» ÖVERSIKT TRÄNINGEN, V. 15:

Måndag: Morgonpromenad ca 30 min, Zimba Moves 45 min & Pace 70min
Tisdag: Morgonpromenad ca 70 min, Aerobic 60 min
Onsdag: Muscle Power 50 min, Aerobic ca 40 min
Torsdag: Vila
Fredag: Vila
Lördag: Beach 2010 (Spinning 60 min, Muscle Power 40 min & Ab shock 20 min)
Söndag: Lugn promenad

Vad som har varit bra den här veckan:
- Varierad träning
- Vilade i torsdags istället för att tvinga iväg mig när jag inte kände för att träna.
- Inget godis eller annat onyttigt under veckodagarna
- Druckit ca 1½-2 liter per dag. Har dock varit sämre under helgdagarna.

Vad som skall förbättras till nästa vecka:
- Bättre med vattnet på helgerna, annars tycker jag att den här veckan har varit optimal.



» PLANERING TRÄNING V.16:

Måndag: Promenad/löpning, eventuellt Aerobic, garanterat Pace
Tisdag: Promenad/löpning, Knock-out Box alt. Core
Onsdag: Aerobicintervall
Torsdag: Promenad/löpning, Yoga
Fredag: Vila alt. promenad/löpning
Lördag: Vila
Söndag: Muscle power


Nu ska jag och André slå igång någon komedi. Old dogs om jag inte minns helt fel. Sov sött! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥