Översikt och planering

2010-04-18 20:55:26
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Training 0 kommentarer
» ÖVERSIKT TRÄNINGEN, V. 15:

Måndag: Blev inget pga huvudvärk.
Tisdag: Blev inget pga GIF-matchen med laget
Onsdag: Aerobicintervall, 75 min
Torsdag: Powerwalk 60 min & Yog, 90 min
Fredag: Blev inget pga tjejkväll
Lördag: -
Söndag: Blev inget pga middag hos faster

Så kan det bli ibland. Tar nya tag inför den här veckan och hoppas på att nästa veckoöversikt kommer att se lite fullare ut :)

Vad som har varit bra den här veckan:
- Många smoothies
- Vågade äntligen gå på yogan
- Det enda söta som slank in under veckan var några nappar och en halv twix. Nu är det dock slut på det under veckodagarna.
- Tog en powerwalk och höll högt tempo

Vad som skall förbättras till nästa vecka:
- Mer vattendrickande (har gått bättre de sista dagarna. ligger på ca 1-1½ liter per dag)
- Som sagt, mindre godisätande på veckodagarna och mer än tre pass under nästa veckas översikt



» PLANERING TRÄNING V.16:

Måndag: Promenad/löpning, Zimba moves & Pace
Tisdag: Promenad/löpning, Ev. Knock-out box. Garanterat core
Onsdag: Antingen aerobic, muscle power eller spinning
Torsdag: Promenad/löpning, Yoga
Fredag: Vila alt. promenad/löpning
Lördag: Vila
Söndag: Muscle power

Looking good to me! Helt sjukt vad jag är glad att jag får tid att göra det jag tycker allra mest om. Nu när träningen börjar falla på plats är det bara kosten och sömnen jag ska få ordning på. Mer om det en annan dag. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥