» Min träningsvecka

2010-08-01 20:04:46
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Training 0 kommentarer
Översikt v. 30

MÅNDAG
Powerwalk 40 min {ca 4 km på 30 minuter. Därefter nedvarvning}
Pace 70 min: Bröstmuskler, triceps, rumpa, framsida och baksida lår, mage, rygg, axlar, rygg & stretch.

TISDAG
Vila
Hade en fruktansvärd träningsvärk, haha.

ONSDAG
Aerobic 40 min + magövningar & stretch: Grymt tempo!

TORSDAG
Lätt jogg 15 min: Var så längesedan jag sprang att jag inte ens minns när det var. Låg pigg som en lärka bredvid en sovande André och fick ett infall att dra ut och springa. Det var riktigt tungt ska jag lova, därav mjukstarten på bara en kvart. Dessutom höll jag ett hemskt dåligt tempo. Men jag är glad och nöjd för det - jag kom ju iväg iallafall.

FREDAG
Spinning 30 min
Ab shock 25 min: Ett pass endast för magen.
+ Stretch

LÖRDAG
Vila

SÖNDAG
Muscle Power 60 min: Bröstmuskler, triceps, rumpa, mrygg, ben, mage, biceps, axlar & stretch.


Tankar:
Jag är väldigt nöjd med min vecka. Jag hade ju som sagt "lovat" att ge träningen ett helhjärtat försök och det känns som att jag är på god väg. I onsdags inhandlade jag dessutom ett årskort som gör att jag kan träna precis när jag vill. Det var verkligen på tiden! Jag har satt upp några målsättningar som jag kommer att lägga in här någon dag under veckan. Men alltså - jag är väldigt nöjd med min vecka. Inte bara träningen, utan kosten också. Tummen upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥