♥ Planering

2010-06-16 18:26:47
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Training 0 kommentarer
Jösses vad det blir bloggning nuförtiden. Konstigt tajmat av mig nu då det är kanonväder dessa dagar. Nej, men jag har varit ute flera timmar idag och blir mest less och irriterad på pollenallergin. Så jag kan gott och väl blogga lite såhär på kvällskvisten, tycker jag.

Var längesedan jag uppdaterade någonting vad gäller min träning, vilket beror på att jag fortfarande dras med förkylningen. Tänker inte träna förrän jag känner mig 100% pigg för då är det hårdkörning som gäller. Har varit mycket fusk under dessa sjuka veckor, så det blir en rejäl uppryckning framöver. Sommar-schemat har iallafall anlänt till Etics hemsida, så jag tänker helt enkelt skriva upp en liten planering för veckodagarna. Eftersom att det är sommarlov tänker jag inte pressa mig att gå på varje pass - det finns ju annat man kan göra om sommarkvällarna tycker jag. Jag ska verkligen försöka men jag tänker inte låta träningen komma emellan någonting som kanske bara händer en gång.

Måndag: Pace 70 min
Tisdag: Spinning (morgonpasset) 30 min
Onsdag: Jämna veckor Aerobicintervall 75 min, udda veckor Spinning 45 min.
Torsdag: Om jag känner för det: Ass n' legs 30 min & Core 30 min
Fredag: Vila alt. Spinning 30 min & Ab shock 30 min.
Lördag: Vila
Söndag: Muscle power 60 min

Rätt tufft schema, men som sagt så kommer jag inte att låsa mig vid det alltför mycket. Kan bli mycket spontana promenader i finvädret, det tycker jag om. Lite skönt att kunna göra vad man känner för - alla mina favoritpass är kvar nu under sommaren samtidigt som jag kan ta promenader eller ibland helt enkelt strunta i att träna och åka iväg och bada eller whatever. SÅ skönt!

Ikväll är jag ruskigt godissugen dessutom. Hm, kanske man får glida upp mot byn och inhandla en sådan :) Bäst att passa på innan man blir frisk, hehe.

Nej, nu är det färdigbabblat. Ha en fin kväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥