Översikt och planering

2010-05-09 19:43:23
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Training 0 kommentarer
» ÖVERSIKT TRÄNINGEN, V. 18:

Måndag: Morgonpromenad 45 min, gick hem ifrån skolan vilket tog ca 50 min & Pace 70 min
Tisdag: Core 30 min & powerwalk på löpband 30 min (ingen morgonpromenad pga Nationella Prov)
Onsdag: Spinning 45 min
Torsdag: Morgonpromenad 75 min
Fredag: Powerwalk på löpband & vader, framsida lår och bröstmuskler i gymmet.
Lördag: Lugn promenad ca 50 min
Söndag: Muscle Power 60 min

Rolig träningsvecka, verkligen. Har strulats lite med godis och så vidare, men jag känner faktiskt inte att jag får någon panik av det. Så länge det är kontrollerat tycker jag att det är OK. Fortfarande usel på att dricka vatten under helger, det må jag bli bättre på. Skönt att avsluta med Muscle Powern ikväll, känns i varenda cell i kroppen kan jag lova.


» PLANERING TRÄNING V.19:

Måndag: Ev. promenad, ev. Aerobic, garanterat Pace
Tisdag: Promenad/spinning (morgonpasset), Core
Onsdag: VILA
Torsdag: VILA
Fredag: VILA
Lördag: VILA
Söndag: VILA

Mer än så blir det inte denna vecka. Varför? Vänta i 3 dagar så får ni se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥