Översikt och planering

2010-05-02 20:44:15
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Training 0 kommentarer
» ÖVERSIKT TRÄNINGEN, V. 17:

Måndag: Morgonpromenad 50 min, Aerobic 45 min & Pace 70 min
Tisdag: Morgonpromenad 40 min & Core 30 min
Onsdag: Aerobicintervall 75 min
Torsdag: Vila
Fredag: Vila
Lördag: Gymmet - 20 min på löpbandet, 20 min styrka (triceps, axlar och vader) & 10 minuter lugnt på löpbandet igen (nedvarvning)
Söndag: Muscle power 60 min


Vad som har varit bra den här veckan:
- Varierad träning
- Druckit ca 1½-2 liter per dag. Har dock fortfarande varit sämre nu under helgen.

Vad som skall förbättras till nästa vecka:
- Återigen, mer vattendrickande på helgerna.
- Unnade mig en glass och ett par chokladbitar i veckan, vilket inte är någonting som jag hänger upp mig på i och för sig.



» PLANERING TRÄNING V.18:

Måndag: Morgonpromenad/löpning/gymmet (beroende vad jag känner för), Pace
Tisdag: Promenad/löpning, Core
Onsdag: Spinning
Torsdag: Promenad/löpning, Yoga!
Fredag: Vila alt. promenad/löpning
Lördag: Vila
Söndag: Muscle power

Lite svårt att avgöra hur mycket tid jag kommer att ha över den här veckan då det är ruskigt mycket som skall göras. Har lite inlämningar och grejer som ska bli klara och såklart går detta före träningen. Men jag tänker planera och göra allt jag kan för att kunna hålla schemat ovanför.

Numera har jag tillgång till gymmet alla dagar mellan 06-23 också, vilket gör att jag får ännu ett alternativ. Känner jag kanske inte för ett helt Muscle Power-pass, kan jag gå ner i gymmet och köra lite ändå. Om det är fult väder till exempel kan jag gå ner och gå på löpbandet osv. Det känns kul iallafall :)

Nu ska jag packa lite grejer för att spendera natten hos min älskling. Har för övrigt varit på Birsta idag där det blev en hel del inköp. Skulle gärna ge er bilder, men tyvärr har jag inte haft tiden eller orken till att pysslat med något sådant.

Nåväl, take care ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥