♥ Översikt & planering

2010-05-30 22:28:37
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Training 0 kommentarer

» ÖVERSIKT TRÄNINGEN, V. 21:

Måndag: Pace 70 min
Tisdag: Vila
Onsdag: Vila (det enda som jag gjorde i träningsväg var att gå ett varv i spåret på idrotten, dvs 2.5 km)
Torsdag: Pace 30 min & Core 30 min
Fredag: Vila
Lördag: Vila
Söndag: Muscle Power 60 min

Haha, nåväl. Jag känner ingen större sorg över detta. Nya tag nästa vecka bara!


» PLANERING TRÄNING V.22:

Måndag: Pace
Tisdag: Spinning (morgonpasset), Core
Onsdag: Spinning
Torsdag: Vad jag känner för
Fredag: Gymmet eller Vila
Lördag: Gymmet eller Vila
Söndag: Muscle Power

Utöver detta beror det på om något roligare dyker upp eller om träningssuget verkligen finns där. Förhoppningsvis gör det det, för det är så sjukt roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥