» Min träningsvecka

2010-10-10 22:23:27
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Training 0 kommentarer
Översikt mellan söndag 3/10-10/10 (8 dagar). V. 40

SÖNDAG v.39
Skogspromenad 2.5 timmar - Låter kanske inte så farligt, men att stampa omkring med kängor i mjukmossa är faktiskt rätt jobbigt. Dock vääldigt mysigt!

Muscle Power 60 min - Fick med mig André, vilket är riktigt roligt. Som vanligt träning för hela kroppen.

MÅNDAG V.40
Pace 70 min - kondition och styrka för hela kroppen.

TISDAG
Vila {blev ingen dans}

ONSDAG
Vila. Hade ingen ork helt enkelt.

TORSDAG
Ass n' legs 30 min - Träning för rumpa och ben. Väldigt jobbigt men ett superroligt pass med udda träningsövningar.

Core 30 min - Träning för mage och rygg. Riktigt kul!

FREDAG
Vila - ingen ork

LÖRDAG
Vila

SÖNDAG
Muscle Power 60 min - Fick återigen sällskap av André. Har dock börjat känna mig aningen krasslig och kvällen till ära var jag galet trött, så är glad att jag ens kom iväg på passet. Körde riktigt lugnt, ett snäpp under det jag vanligtvis brukar köra. Men som sagt - nöjd över att jag över huvud taget tränade.

Tankar:
Det kanske ser ut som en "lat" vecka och det var precis vad jag tänkte skriva först. Men har man ingen ork så har man inte. Skolan börjar kräva mer och mer nu, och det är faktiskt prio ett även om man önskar att det inte var det ibland. Till veckan blir det förhoppningsvis dans dock, och jag ser verkligen fram emot Aerobicintervallen på onsdag, så tro inte att jag har lagt mig på latsidan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥