Awesome

2011-02-01 20:00:21
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Training 0 kommentarer
Sjukt vad bra det gick på spinningen idag! Flöt på som tusan och kände mig liksom .. glad efteråt. Haha, annars brukar det vara till att hålla i mig i cykelstyret för att inte svimma, men idag var det bara klockrent. Var det tacosens förtjänst kanske? Isåfall måste jag börja äta det oftare, haha.

Underbart härligt såhär i efterhand, känns inte ens vidare jobbigt att sätta mig och finslipa/träna på mitt tal som ska hållas på fredag. Ska prata om dagens ideal och såga media för vad de gör. Ska bli skönt att ha det gjort bara, känner en otrolig stress för det där! Men ikväll kan inget stoppa mig, hehehe.

Ännu bättre blir kvällen av att lyssna på den här gamla dängan:
The All-American Rejects – Move Along

Inte dumt alls!
Nu väntar en lååång dusch, därefter lite plugg och sedan försöka sova. Lång dag imorgon, gäller att samla energi! Ha en fin kväll. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥