After workout

2011-01-25 20:48:23
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Training 2 kommentarer

Känner mig äntligen på lite bättre humör! Tack vare ett spinningpass {som för övrigt är den bästa träningsformen för att ta ut aggressioner!} är min kväll nu räddad. När jag kom hem tog jag mig ett ägg, som jag som vanligt förberett innan träningen, och så favoriten - hallon & flingor med mjölk. Mumma! Nu är det dags för en dusch med body shops passionsfrukt, därefter lite plugg och sedan några avsnitt av one tree hill. Har ingen ork att tänka på allt som pågår just nu, därför tar jag en kväll ledigt ifrån tankarna och bara njuter! Hoppas ni har en bra kväll, vi hörs snart igen!


Kommentarer
Postat av: Karolina

vilken himla fin blogg du har :)

2011-01-25 @ 23:12:48
URL: http://hapiface.blogg.se/
Postat av: Karolina

Sv; Kul att man kan glädja någon :) Jag gillar det! Därför säger jag ofta då jag gillar något :) Ja gör det du :D hoppas du gillar den! Ha det bäst du med :) Kram!

2011-01-25 @ 23:21:45
URL: http://hapiface.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥