» Pleased

2011-01-12 20:04:16
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Training 2 kommentarer
Om jag säger såhär - en stor anledning till att jag tränar är den underbara känslan man har efter ett stenhårt pass. Eller ett halvhårt pass - bara känslan av att ha tränat helt enkelt. Som idag. Jag är så sjukt nöjd över att jag kom iväg över huvud taget och att jag faktiskt klarade mig igenom ett riktigt tufft 45-minuterspass. Att jag höll på att svimma kändes dock inte bra, men så fort den känslan försvann kom enorfinerna tillbaka. Mumma!

Efter att ha ätit ett ägg, en banan och druckit ett glas mjölk (mina favoritsaker att äta efter träning) har jag nu duschat i Body Shops passionfrukt och ska övergå till lite plugg. Men ikväll känns det inte ens jobbigt! Ett spinningpass i veckan nu framöver! Det är ett av mina mål detta år. Om jag inte är sjuk, eller verkligen verkligen verkligen inte vill träna. Annars finns det inga ursäkter.

Men jag uppdaterar nog något mer ikväll! Ha det bra sålänge :-)
Love


Kommentarer
Postat av: julia fredin

2011-01-12 @ 21:22:30
URL: http://f
Postat av: julia fredin

ja, den luktade faktiskt himla gott! :) tack för att du tipsade mig om deras rea :D

2011-01-12 @ 21:23:03
URL: http://juliafredin.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥